Přednáška ZAOSTŘENO NA HYPERMARKETY

Osnova přednášky:

  • Stručné představení občanského sdružení NESEHNUTÍ a jeho aktivit, základní informace o kampani „Zaostřeno na hypermarkety“
  • Obří nákupní centra – základní pojmy, definice, aktuální situace v ČR
  • Cenová politika obřích nákupních center (klamavá reklama, listing, likvidace konkurence)
  • Psychologické triky k nalákání zákazníka
  • Otázka dopadu rozvoje obřích nákupních center na zaměstnanost v regionu + pracovně-právní vztahy v hypermarketech
  • Urbanistické a další dopady výstavby nových hypermarketů
  • Konkrétní problematické kauzy v ČR
  • Možnost zapojení občanů do procesu rozhodování o výstavbě dalších obřích nákupních center

    Přednáška je vhodná např. pro studenty středních škol, ale také pro širokou veřejnost např. v různých ekocentrech, klubech či vzdělávacích institutech. NESEHNUTÍ se problematice věnuje již několik let a má kromě teoretických poznatků i praktické zkušenosti ze správních řízení, týkajících se výstavby nových nákupních center. Projekt NESEHNUTÍ „O hypermarketech veřejně“ získal cenu japonské nadace Sasakawa Peace Foundation za nejlepší ekologický projekt roku 2002.
    Pro přednášejícího je zapotřebí zajistit minimálně proplacení cestovného (vlak, autobus) z Brna a v případě, že se přednáška koná ve večerních hodinách mimo Brno, zajistit přespání.
    Kontaktujte nás prosím s dostatečným předstihem (minimálně 1 měsíc) na e-mailu: brno@nesehnuti.cz, nebo si výstavu objednejte prostřednictvím formuláře.

  • Zobrazeno 0x

    Napsat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    4 × two =