Češi změnili své nákupní instinkty. Vítězí leták, poraženým je hypermarket

Míra depresivity, kterou trpí většina české a slovenské populace, vede, mimo jiné, k zásadním změnám v nákupním chování. Přečtěte si, jak se za posledních pár let Češi změnili a jakým vývojem prošel jejich vztah k nakupování. Když na konci roku vyšel výzkum společnosti GfK, který zjistil, že každý druhý Čech a Slovák by raději žil v jiné zemi, než žije, tak se většina lidí výsledkům jen pousmála. Pár lidí si pak vzpomnělo na vtip, kdy starý žid přijde v roce 1938 do cestovky a ptá se, kam by mohl jet. Prodavač mu podá glóbus a říká: vyberte si. Žid dvakrát třikrát otočí glóbem a pak se zeptá: „A něco jiného nemají?“ Celý článek k přečtení v deníku Insider.

Zobrazeno 0x

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

eight − seven =