Z plánovaných 45 nákupních parků se otevře třetina

Z plánovaných 45 nákupních parků o celkové rozloze 200 tisíc metrů čtverečních se letos v České republice otevře jen přibližně každý třetí. Podobně to dopadlo už vloni, kdy se místo plánovaných 24 nákupních parků nakonec zákazníci dočkali jen osmi z nich. Realizaci těch zbývajících odložili developeři podle analytiků Cushman & Wakefield (C&W) na pozdější termín, případně na neurčito. Rozdíly v původních plánech a v dostavbě nákupních parků souvisí především s přesunem nedokončených a nerealizovaných projektů z minulosti, s neexistencí velkých hlavních nájemců v bezprostředním okolí a s celkovým zhoršením možností plánování. Článek o analýze C&W na serveru Aktuálně.cz.

Zobrazeno 0x

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

twelve − 8 =